Halaman

Khamis, Mei 22, 2008

Computer Software Training


Lepas balik dari kg aritu tak masuk opis 6 hari. maka berkampung lah di conference room Pacific Regency Hotel & Suites. punya laa sesat masa 1st day tu tak tau kat mana. rupa2 nyer berdepan dengan pintu masuk menara KL jerk... huhh... nasib baik sempat sampai.

overall okeh jerk... hehehe... tak tau apa nak komen. pengisian hampir tak ada... pasal cikgu cakap jepun... masa dia cakap2 tu aku dengar... bila part translate aku buat kije lain... huhuhu.. fail sungguh... pastu baca nota dia... aisehh... tunggang terbalik plak english nyer mungkin sebab direct translate kot... tak sampai maksud plak lagi pening kalau baca banyak kali. pastu software patent nih baru bagi aku... tu yang susah sket nak involve pasal tak pernah buat fail2 tu so tak faham lah... maka... gi kursus nih dapat makan free jerk lah... huhuhu... bila lepak2 bukak balik nota tu... actually tak ler sangkut sangat dengan environment malaysia patent office nih. itu cuma pengenalan dari Japan Patent Office dan yang sebenar2 bersangkutan dengan kije ialah kursus pada Ogos nanti ada sekali lagi... tapi lom tau lagi kat ner. so di kala itu nanti kena betul2 pay attention lah...

apa yang aku suka ek? makan ala2 thai... 2-3 hari kursus, sumer benda nak makan... last2 tu rasa mcm tak baper nak makan sebab makanan dia sama. variety pun tak ada... sup pun tak lain tak bukan tomyam sepanjang zaman. lauk pauk pun ada 7 jenis jerk... pastu desert dia jenis yang creamy jerk sumer... letak dalam gelas2 kecil... comel dan cantik hiasan dia, lemak dan berkrim manis giler... huhhh... selalu nyer aku rajin nak amik2 gambo tapi kali nih malas plak... heh heh heh... gambo yang ada pun mintak kat budak2 opis jugak. mekasih laa yer.. oohh... ada benda yang aku suka. bilik hotel nih siap ada peti sejuk 2 pintu dan dapur nak masak2... best giler. siap dengan periuk dan pisau2 pemotong daging sumer ada dalam laci... tapi mcm bahaya laa pulak berpisau nih... kot laa ada jenayah pemotongan ker.. isshhss... seram plak aku... uhukss...

aku yang terintai2 di belakang

Tiada ulasan: