Halaman

Isnin, Disember 27, 2010

perkongsian khasiat shaklee

alhamdulillah... dengan rahmat Allah saya rasa bersyukur kerana dipertemukan dengan makanan tambahan shaklee. pelaburan sebanyak rm500 rupanya tak sia2 kerana penggunaannya bertahan selama 5-6 bulan dan menampakkan hasil yang memberangsangkan. rasa sangat2 bersyukur sebab sebelum ni kerap sangat berperasaan nak tumbang esp. kalau turun menggunakan eskalator, rasa mcm nak terjatuh ke hadapan. kalau turun eskalator tu memang paut pemegang dengan kemas laa.... takut tumbang atas eskalator... amat laa merbahaya. pada awalnya mmg saya mengambil shaklee untuk menambahkan penghasilan susu badan. hasilnya saya gembira dapat menghasilkan susuibu yang pekat dan penuh berkhasiat untuk si puteri bongsu (buat masa ini). dengan khasiat B complex juga, dpt mengembalikan semula tenaga selepas penat bekerja. yang paling best, saya tak sangka dapat menurunkan berat badan. saya perasan selera makan terkawal. kadang makan sikit pun dah kenyang. walaupun orang kata B complex boleh buat menambah selera makan tapi saya rasa tidak dengan vitamin B complex dari shaklee. ia benar2 bertindak menukarkan makanan ke dalam bentuk tenaga. bangun pagi pun dah tak liat. alfalfa juga sangat membantu dalam penghasilan susu berkhasiat serta berfungsi dengan baik dalam tugas membersihkan usus dan sekaligus membantu mengurangkan berat badan. saya cuma merancang untuk meningkatkan penghasilan susu tapi gembira mendapat result dua dalam satu. penyusuan penuh berkhasiat dan kembali mendapatkan berat badan ideal. Terima kasih shaklee :)

***nak tau apa yang cik pau makan? klik sini. ***

Tiada ulasan: