Halaman

Selasa, Februari 01, 2011

Pemenang Cabutan Bertuah Bulan Januari 2011

Alhamdulillah sambutan terhadap produk shaklee amat menggalakkan. Seperti yang dijanjikan, saya paparkan para pemenang cabutan bertuah bagi bulan Januari. sila hubungi pihak penganjur untuk menuntut hadiah anda...

hadiah cabutan yang pertama dibuat oleh anak saya yang sulung... hehehe... Nurmajdiah Kasim dari Ipoh, Perak.


hadiah cabutan yang kedua dibuat oleh anak saya juga... kak ngah...Emy Nadia Johari dari Bangsar.



dan cabutan yang ketiga dibuat oleh anak saya yang ke3 ... huhuhu...Zabibah Ibrahim dari Bukit Jalil.

Tahniah saya ucapkan kepada para pemenang. Akhir kata, sempena sambutan CNY saya juga ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru cina untuk semua pengunjung blog. selamat bercuti semoga selamat sampai ke destinasi.

Adioss...