Halaman

Jumaat, Januari 28, 2011

Senarai nama peserta cabutan bertuah

alhamdulillah... dah sampai ke hujung bulan, dan saat mencabut nama orang yang bertuah semakin hampir... berikut saya senaraikan nama2 pembeli yang bakal di pilih untuk cabutan tersebut. jeng jeng jeng...

Juliana Mohd Cidaret - MMU
Azlina Osman - MMU
Zila - Bangsar
Zuliana Ramli - Mid Valley
Nurmajdiah Kasim - Ipoh
Zabibah Ibrahim - IMU
Yenny - Langkawi
Norazleen Yunus - Bangsar
Emellia Mohamad - Putrajaya
Zalina Abdullah - Bangsar
Siti Salwa Ghazali - Bangsar
Noryati Taib - Merlimau
Emy Nadia Johari - Bangsar

saya akan umumkan keputusannya secepat mungkin memandangkan minggu depan cuti panjang kerana sambutan CNY maka saya akan bercuti2 di kg. oleh kerana capaian internet agak terhad... saya sebolehnya akan login juga untuk memaparkan keputusannya.
masih ada beberapa hari lagi untuk anda sertai cabutan bertuah ini. hadiah untuk bulan depan? ahaa... nanti saya buat entry lain... uhuhu...

selamat bercuti2 CNY. salam...

Tiada ulasan: