Halaman

Khamis, Jun 19, 2008

update gambar

dah lama tak update gambar anak2. masa MKR dulu kemain lagi tak lepas kamera. tiap2 hari asik nak bergambar ajer. dapat NEF kurang plak gambar nyer dan tak update pun tiap2 bulan... huhuhu... mama semakin sibuk laa adik. nanti kita gi taman posing2 yer... balik kg masa kenduri kawen wak na aritu pun tak sempat nak pentik... sibuk berdukung NEF keletihan sebab panas umah nenek. lepas nih mama nak rajin2 amik gambar abg ngan adik lah... :)

adik golek2 dengan abang kat tilam sambil main piano ABC.


adik golek2 masa nih kat kg masa nak kenduri wak na. tengok laa mata adik bulat mcm mata papa. mata abg mcm mata mama. hidung adik ngan abg kompem ikut mama... heh heh heh...



abg ngan adik golek2 kat umah mama jue sebelum balik kg nak gi kenduri kawen kawan mama.



bergambar kat tangga umah atok. adik tengok apa kat lantai tu? sebelum balik lepas selesai kenduri kawen wak na. tu kawan adik nama dia akmal abid humaidi.

2 ulasan:

::zuraimah:: berkata...

waaaaahhh wajah baru......NEF ni umur bape ek cik pau...lost track plak..

chilun @ cik pau @ bibimie berkata...

29hb bulan nih nak masuk umur 8 bulan. mcm sekelip mata jerk dia dah besar gini... heh heh heh...