Halaman

Khamis, Mac 05, 2009

semalam dan hari ini

semalam rasa mcm nak melompat sampai tembus siling... hari nih rasa mcm nak terjun bangunan... uhukss...

semalam tak sangka dapat call dari idola masakan... hanieliza
kak liza call untuk ucapkan good luck for the exam. masa dapat call tu rasa mcm tak percaya jerk dapat bercakap dengan selebriti. ehh... yer ker? yer laa tu dah pernah masuk majalah kira selebriti laa... wekekeke...

hari nih rasa mcm nak terjun bangunan sebab post peg. penguatkuasa perbadanan sisa pepejal yang hb gi interview (balik kul 8.30 mlm) aritu tidak berjaya. hb kata dia kompiden sbb markah yang ditanda tu sumer angka 9. ujian fizikal sumer lulus cemerlang. dia tengok kriteria lain kot. mungkin muka serius sangat dan umur terlalu tua. atau markah 9 tu sebenarnyer markah paling teruk? aku agak jer laa... aku harap tak ler sampai tahap terjun bangunan betul2 ek... uhukkss... belum rezeki dan mungkin Allah nak bagi peluang pekerjaan yang lebih baik lagi dari perbadanan sisa pepejal (bahasa kasarnya perbadanan sampah) nih... allahuaklam.

2 ulasan:

Roza berkata...

Assalamualaikum chilun,

Sesuatu yang kita suka, belum tentu ia baik untuk kita. Bukankah Allah lebih tahu apa yang terbaik yang tidak kita ketahui?

Teruskan memohon dan berdoa kepadaNya.

chilun @ cik pau @ bibimie berkata...

salam pn roza...
mmg ada hikmahnya. alhamdulillah semakin belajar dan mengerti hikmah sesuatu kejadian. thanx pn roza.