Halaman

Selasa, April 01, 2008

kenangan silam

kenangan silam masa umur tak sampai setahun lagi rasa nyer... bersama ayahanda tersayang (telah kembali ke rahmatullah pada 24 jan 2006).

gambar masa raya tahun 1998/99 ker aku pun dah tak ingat. bersama adinda muhammad ridzuan (telah kembali ke rahmatullah pada 17 nov 2005).

pesta flora tahun 1999. masa nih tengah kurus lagi... skang nih tengah usaha balik nak dapat figure mcm nih... berat masa tu 50kg kot. skang sudah 60kg... almaklum laa dah beranak pinak ek... sabo jerk laa...

kat epot august 2000 masa nak antar ayang (sikalang sudah jadi hubby) nak balik ke jordan selepas bercuti sebulan kat mesia. 1st time berkenalan dengan ibu ngan ayah. masa nih dah dua tahun kenal ngan ayang ler... PJJ tu... har har har...


bersama mak, abah dan adinda sham di hari bergelar raja sehari 2 julai 2005.


bersama mak, abah, ibu ngan ayah.


posing time... heh heh...

2 ulasan:

Kagahn berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
mamadanish berkata...

wakakka..cayalah posing habis..
gambar suami ku zaman muda2 ader tak?zaman uni 2 tu..kakakaka...or else gambar iparku dan jua biras ku..KEcik sungguh dunia ni:)