Halaman

Isnin, Julai 14, 2008

puasa & promotion

hari nih aku puasa ganti. tahun lepas nyer puasa tinggal sehari jerk. masa tu mmg tengah tunggu hari nak bersalinkan farhana. ingatkan larat 30 hari tup2 satu pagi tu lepas sahur terus muntah. nak pukul 10-11 mcm tu sakit perut sangat... pedih mcm tu... so aku pun berbuka puasa... huhuhu... jadi nyer puasa yang aku ponteng tahun lepas ialah satu hari jerk laa..

tiba2 bukak email ada kawan email pasal promotion secret recipe.
mcm best gitu... har har har.. di saat2 Pak Lah suh berjimat cermat, masa nih ler promo secret recipe sangat relevant (yer ker? har har har... napsu nih beb...). so kena tengok kocek jugak laa bila bleh gi makan dengan hubby ku + bawak laa skali anakanda yang berdua tu haa... huhu...

lepas nih aku ingat nak puasa sunat hari isnin dan khamis buat preparation nak puasa sebulan nih kan. sekejapan jerk dah nak jumpa ramadhan semula... nih yang buat aku terkenang2 orang dah dah tak ada nih.. uhukkss... dan lagi aku harap puasa sunat nih dapat ler mendidik jiwa dan di samping itu dapat laa aku kurangkan sket berbelanja... kan Pak Lah suh berjimat tu... kalau terdesak sangat hari2 pun bleh puasa... selain berjimat bleh gak kuruskan badan... har har har...

4 ulasan:

mast@work berkata...

wah, 1 hari jek?? ish.. jeles nih.. saya tinggal 12 hari lagi nak kena ganti.. huwaaa..

saya pun dapat promo tu.. ntah bilanya leh singgah secret recipe ye.. hehehe

misah berkata...

secrete recipe??? tempat nostalgia tuh..heheheh..
chilun..go chilun go...

p/s: zaman dah berubah, dunia dah maju..

chilun @ cik pau @ bibimie berkata...

mast
masa preggy MKR dapat puasa penuh 30 hari. lepas bersalim MKR period cycle jadi 40 hari so lepas lagi puasa penuh 30 hari. preggy NEF tu bajet2 penuh 30 hari tapi tak dapat plak. tahun nih tak tau laa bleh dapat penuh ker tidak. masa bujang2 dulu pernah jerk ponteng 14 hari... letih nak ganti... huhu

misah
kalau tadek promo mcm nih mmg mahal giler bangkung... mcm tak masuk dek akal harga semangkuk mee dgn air segelas sampai rm22. dua bulan skali baru bleh merasa secret recipe nih... nih harga rm10 ada chance mkn tiap2 hari... hehehe..

Yan berkata...

meh la mai SOGO.. kita makan Secret Recipe reramai.. keh keh keh..