Halaman

Selasa, Julai 29, 2008

kad kuasa


adehh... kuciwa banget... kad kuasa (authorization card) as a Unit Trust Consultant (UTC) tak sampai2. menurut kak Nor upline yang dok kat seremban tu, dia kata depa akan pos ke rumah. biasa laa tu kadang lambat sampai 3 bulan baru nak dapat. al-kisah nyer aku nih dah peksa masa april dulu lagi.... skang nih nak abis julai masuk bulan ogos plak nyer... kad tu tak dapat2. mcm tak kasik aku meniaga jerk plak nyer. kalau kalangan kawan2 bleh laa cakap kita nih agent. kalau dengan orang yang baru dikenali mmg etika nyer kena tunjuk kad kuasa tu untuk buat urusan jual beli unit trust nih... hasnah dah dapat kad tu. zaki yang peksa lewat sebulan dari aku pun dah dapat... kad aku apa citer?

tadi aku mengadu ngan kak Nor seremban. dia bagi aku no tpn agent service suh tanya sendiri. so lepas agent service tu dah check kod agent aku ngan alamat aku sumer dia bgtau yang kad tu dia dah pos pada 29 may lagi... huhhh... dah bulan julai nih... genap 2 bulan dari tarikh pengeposan. harus sampai ke india atau mana2 lagi yang lebih jauh laa kan.... huhuhu...
last2 dia kata kalau nak replace kena bayar rm6 dan sekeping gambar lagi. bleh submit kat mana2 Public Mutual branch.... uhukksss... kuciwa nyer aku...

1. tak pasal2 kena bayar dan bagi gambar lagi.
2. kad tu kalau orang amik dan salah guna tiba2 yang tersabit adalah aku... cemana?

adooohhh... sedih dan kuciwa nyer aku rasa... uhuukksss... harus makan eskrim kalau nak release tensi gini... :(

3 ulasan:

knv berkata...

sabar ye pau. memang banyak dugaan kalau nak berjaya ni. hopefully resolved la pasal kad kuasa tu.

take care.

Nor Ramli berkata...

sian ko chilun..Moga lepas ni ko dapat buat sales banyak2..share tengah murah ni..senang nak promote kat orangkan :)
Aku dah add link ko kat blog aku..

Fauziah berkata...

tq sis ana & am.

hope tadek orang buat kotor laa... seriau gak nih... huhu..