Halaman

Jumaat, Oktober 31, 2008

Akihabara lagi & Tokyo Tower

malam semalam lepas kelas gi lagi akihabara. this time kira 3 kali dah nih. sekali masa baru sampai Tokyo. lepas tu pergi lagi bawak participant lain pulak. kali ke 3 nih mmg pergi nak beli fridge magnet yang budak opis pesan. aku pun angkat jugak laa untuk fridge aku. ada beli banyak jugak tapi yang budak ofis pesan cuma 2 ketul jerk. lain2 tu aku tak cadang nak bagi orang tapi kalau ada orang nak beli aku jual ler... hehehe...

hari nih jalan2 cari pasal ke Tokyo Tower. tengok dalam peta mcm dekat jerk dari Japan Patent Ofis tu mcm bleh jalan kaki. so jalan ler... tengok2 jauh laa pulak.. letih jalan tapi puas ati jugak laa dapat jejak kat Tokyo Tower nih tapi tak naik atas ler pasal kena bayar 1000++yen. pergi malam pemandangan nyer cantik laa pasal tower nih dilimpahi cahaya lampu. kalau gi siang mmg tengok tiang bodoh jerk laa... tak cun langsung... hehehe..

esok hari sabtu plan nyer ke Tokyo Disneyland. tiket dah beli dari minggu lepas lagi kat Lumine, stesen Kita-senju. lusa dah plan nak gi Odaiba. tulat, hari isnin cuti jugak lagi... ada cultural day... amenda ntah. tak plan lagi nak gi mana. pastu selasa.. pastu rabu... pastu khamis... yesss... nak balik dah nih. flight hari khamis kul 10.30 pg so kena kuar dari asrama dalam kul 5.30pagi laa kot... nak heret beg lagi gi stesen ketapi mesti slow ek.. sojuk lagi tu... pastu perjalanan amik masa dekat sejam setengah laa kot. mcm masa kitorang sampai aritu... turun flight kul 7.15 pagi. agak lama sangat kat tempat nak kuar tu kot... pastu turun naik ketapi, sampai TKC kul 10.30 pagi mcm tu. nasib baik tak amik flight siang kul 11. mau sampai memalam dah gelap mana nak cari jalan... huhuhu...

okeh laa nanti sambung lagi citer disneyland dan odaiba plak. sekian terima kasih... chiow...

1 ulasan:

Marisa berkata...

Cik Pau.. ambik la gambar2 kat sana. Mahal tak fridge magnet?