Halaman

Isnin, Mac 03, 2008

akhirnya



akhirnya... aku pilih henpon yang ini... keh keh keh... okeh laa tu... nokia 6120 classic. aku pilih kaler pink wehh... konon mcm nak tunggu hb sponsor... aku rasa mcm bleh tunggu jerk la... nak kompem dapat tu mcm tak baper nak nampak bayang. so beli laa dengan duit sendiri.

kaler itam nih cantik jugak tapi sebab ramai sangat yang suka kaler itam... so tu yang pilih kaler pink... mcm ada kelainan sket laa kan... anakanda imi tak tau lagi nih mama ada gadget baru... tau dia kang main baling2 plak ker... sian henpon baru aku nih. mmg laa berkenan sangat dengan yang flip ngan slide tapi masaelah nyer kalau dapat kat anakanda aku tu kang... cepat jerk laa rosak nyer tepon tu... so aku lebih senang memilih sesuatu yang lebih praktikal, cepat dan mudah.





1 ulasan:

mamadanish berkata...

ok per hp ni..:)
janji leh dengar clear..heheh..beli hp canggih2 pun ngan kelasakkan anak2 kita..kejap je serabai..hahahah