Halaman

Khamis, Mac 27, 2008

1 tahun 9 bulan



anakanda MKR genap 1 tahun 9 bulan pada 20 mac 2008. lagi 3 bulan nak berusia 2 tahun. tingat dulu2 kemain kecik kenit jerk anak aku nih. mula2 tergolek tak pandai apa2. pastu mengiring... pastu merangkak... pastu bertatih... dah tu berjalan plak... skang nih dah berlari2. singkat sangat masa berlalu dah besar pun anak aku. tak puas rasanyer nak gentel dia mcm masa kecik2 dulu. tapi sekarang nih pun tak jemu gak melayan karenah dia yang semakin cerdik bercakap. moga2 MKR jadi anak yang soleh dan berguna kepada agama, masyarakat dan negara. aminnn...

2 ulasan:

ruszia berkata...

anak u nampak matured dari usianya!..hahaa.hhaa..tq letak link blog saya.....om lepas ni kita calling2 kat blog yer

chilun @ cik pau @ bibimie berkata...

aa.... kengkawan kita pun kata gitu... matang sebelum usia agak nyer... uhukss...