Halaman

Selasa, Mac 25, 2008

panass... panass...


barang baru sudah sampai... hantar kat opis plak tu. 5kg beb nak angkat turun eskalator. nasib baik azyani tolong bawakkan beg susu aku... mekasih azyani... weh keh keh...

so aku start memasak dimulai dengan sarapan pagi iaitu roti telur dan untuk minum petang pankek jagung... ahakss... anakanda rahimi suka laa jugak nak makan. dah abis masak2 roti telur tu tiba2 rahimi melalak.. huhuhu... dia sudah pegang itu kuali panass... ada sikit lecur kat lengan... takpo... lepas daripada kena tu dia seboleh2 tak dok dekat dengan dapur baru itu. walaupun dah sejuk dia still kata panas... hehehe... bagus jugak tu kan... :)

2 ulasan:

Kijar berkata...

See please here

anamiraa berkata...

hehehehe!
kirimlah sikit kat sini...

nanti boleh buat ayam percik. kitaorang suka beli sate mentah tu pastu bakar atas tu. kurang sikit carbon2 yang hitam tu.

ok, have fun grilling!!