Halaman

Jumaat, Mei 08, 2009

aku suka


aku suka nek bas gi kije skang nih. selain sampai awal, bleh duduk dan tido dalam bas. pagi nih belum kuar pekan kajang lagi aku dah lena. sedar2 bas dah berhenti di bawah landasan lrt pasar seni untuk menurunkan penumpang. huh... lena betul aku tido di sepanjang perjalanan. sebenarnya beberapa kali terperasan melentok liuk di bahu penumpang sebelah. maaf laa yer kak.. tidur saya tak lena malam tadi. bukan sebab menjalankan tugas di malam2 sunat tapi terpaksa berjaga malam ekoran anakanda demam akibat dicucuk setahun 6 bulan tempohari. harap2 adik segera sembuh sebab mama bimbang suhu adik mendadak panas di kala mama ketiduran tak sedar diri. sebolehnya mama tak mau lagi adik tinggal di spital. semoga Allah perkenankan doaku. aminnn...

Tiada ulasan: