Halaman

Khamis, Ogos 13, 2009

papa pergi mana?


papa ada tak kat rumah?
-
papa tak de.
-
papa pergi mana?
-
papa pergi melaka.
-
melaka tu kat mana?
-
ermm... (blank x tau nak jawab cemana... hehehe...)
-
papa nih tak nak bawak imi laahh... (nada frust)
-
papa ada kerja sayang, bukan gi jalan2... lenkali kalau ada duit papa bawak kita gi jalan sama2 yer

*****
hubby outstation 3 hari kat melaka. tiap2 kali ambil budak berdua tu kat taska, soalan yang sama jugak laa si abang akan tanya. kalau dah anak bapak tu tak leh nak berenggang sket. kalau aku yang outstation agak nyer pernah ker tidak dia tanya ek?

3 ulasan:

babycomel berkata...

chop chop chop...papa imi ngan ana keja kat ne skrg??? lost track le...

p/s: imi sama cam aina..abahnye ilang dia duk carik keliling umah sambil pgl 'baba...abah' berkali2...bila suruh sebut mama trus takde bunyik...sabo jela...

mama berkata...

hahah ke melaka 3 hari yer? sama lah aku pun baru balik dari melaka 3 hari jugak terpaksa ke sana atas urusan kerja... and my two little princess now di muo.

"papa pergi mana mama?"... itu antara soalan lazim yg dah lali trlinga aku dengar ... walau pun mereka berdua tahu baba work di Libya. tiba angin tak betul akan keluar jugak soalan macam ni b...

chilun @ cik pau @ bibimie berkata...

babycomel : papa imi kije supply buku kat univ n kolej. tu yang outstation sokmo. mintak2 bulan puasa nih takde outstation.

muez : huhu... kadang tak sampai ati nak jawab... dah tau dah mesti frust bila tau papa tadek. tapi kalau papa ada asik kena marah jerk kalau wat perangai... mmg tak serik laa budak2 nih. helmy tu kan garang... ko pun tau kan kan kan?