Halaman

Selasa, April 14, 2009

i'm not alone

alhamdulillah... aku dah jumpa orang yang senasib. hafizah musbah, kawan masa di mrsmj dulu, pun ada adik achondro dan dia ada cerita sedikit sebanyak tentang adik dia. skang nih dah berusia 25 tahun. dia ada bagi web orang kerdil utk aku surf.

sorang lagi, sis allida from sg. penchala. dapat contact dia tru nadirah puyang. sis allida ada share citer pasal anak dia, amir hamzah yang achondro jugak skang nih umur 9 tahun. citer tentang adik amir hamzah ada kat sini.

i'm not alone. alhamdulillah Allah temukan aku dengan orang2 yang bleh share something about achondro so that aku bleh get ready untuk apa2 kemungkinan yang berlaku. insya-Allah...

2 ulasan:

Nor Ramli berkata...

Chilun,
Anak adalah anugerah yang tidak ternilai...hikmah disebalik setiap ujian akan kelihatan apabila kita bersyukur. Aku doakan kau dan keluarga tetap utuh menghadapi dugaan..

Tanpa Nama berkata...

all the best pau!

akak doakan dari jauh.

-kak ana-