Halaman

Rabu, April 22, 2009

Pesta Buku

aku skip 2 jam pergi pesta buku... heh heh... aci tak? aci lah weh... aku nak jumpa prof. kamil n wife. pusing2 jugak laa aku cari kat mana booth PTS. rupanyer kat area tempat seminar yang aku pernah attend. aku pun tak tau what happened sbb tiba2 aku rasa sebak dan air mata tak dapat ditahan2 bila berhadapan dengan kak roza. mungkin sebab entry ini yang buat aku rasa something wrong somewhere. aku rasa prof. pun blurr2 apsal aku tetiba jadi ratu airmata.

apa pun sempat merakam kenangan dengan prof. kamil n kak roza. aku tak membeli apa2 di gerai PTS sbb belanja sangat terhad tapi aku ada angkat buku kat MPH. itu pun sebab nak redeem voucher takut lambat2 guna jadi terlupa pulak lagi laa rugi. so aku angkat satu buku motivasi yang dibawah ini. selamat membaca :)

Tiada ulasan: