Halaman

Isnin, Mac 21, 2011

selain teknik, apa lagi yang perlu?

baru sebentar tadi saya kongsikan jawapan untuk LC yang tidak mahu menerima hakikat yang alfalfa juga milk booster sebagaimana mereka mencadangkan pengambilan milkmaid tea, lobak putih, air longan, tempe dsb. kita ikuti customer anne yang sangat jelas dengan keperluan tubuh seorang ibu yang menyusukan.

*credit to anne.

Saya terima panggilan dari seorang cust :

Cust : saya dah telefon LC minta advise masalah saya, susu makin drop...so dia kata just keep pumping dan pumping....susu akan banyak semula. So saya tanya perlu tak amik vitamin? Beliau jawab tak perlu. Just keep pumping.

Saya : memang tak perlu kalau makan seimbang dan ikut piramid makanan.

Cust : saya rasa saya perlu sebab makan saya tak seimbang, jadi saya cepat penat dan moody. Bila penat, moody SEMANGAT NAK PAM PUN TERBANG entah ke mana..............

Saya : kalau mampu, tak salah beli vitamin sebab untuk kebaikan diri sendiri. Kita kena ukur baju di badan sendiri. Kalau ada kekangan, boleh minta vitamin dari klinik kerajaan. Namun jika mampu beli handphone mahal, baju dan beg tangan berjenama dan pam yang bagus, tak salah kita beli vitamin.

Cust : Saya memang cari booster untuk diri saya bertenaga, happy dan aktif....ni kerja penat, balik rumah baby minum tak puas asyik nangis2....kesian la.

Saya : Boleh cuba makan vitamin dalam set B ....semuanya lengkap buat ibu dan anak :)


Kesimpulannya :
Cikgu yg ajar BM boleh ajar basic BI namun tidak secara menyeluruh...cikgu yg ajar BI pun sama boleh ajar BM tapi secara general sbb ianya complicated dan kemahiran itu atas satu subjek ;)



untuk anda yang ingin mencuba trial pack shaklee bolehlah membuat pesanan dengan emailkan kepada bibimie@gmail.com atau sms/call 0127640760. anda juga boleh membeli produk shaklee dengan harga ahli menggunakan ID 846053 di mana2 cawangan shaklee. pembelian full pack yang bernilai RM200 layak untuk menyertai promosi durian runtuh... Jom rebut peluang ini... kekal sihat, riang dan hebat dengan shaklee.

Tiada ulasan: